Identifikace cílového trhu má přednost před ostatními strategickými faktory. Cílové skupiny segmentujeme demograficky, psychograficky a behaviorálně. Nejprve zjistíme všechny potřebné informace o zákaznících včetně vztahu ke značce a následně využijeme naše know-how k vytvoření strategie, která ovlivní jeho chování.
Bez dobré identifikace a vize značky, nemůže vzniknout praktická a soudržná strategie. Proto začínáme tím, že položíme řadu otázek, abychom jasně pochopili cíle klientů a směřování jejich značek. Výsledkem tohoto procesu je vypracování vize, k jejímuž naplnění slouží všechny nadlinkové i podlinkové aktivity a tvorba materiálů.
Detailním průzkumem vaší konkurence vytvoříme komplexní audit a budeme schopni analyzovat současnou situaci na trhu. To nám umožní lépe pochopit všechny příležitosti k vašemu růstu. definováním slabých a silných stránek konkurence nám pomůže vytvořit efektivní strategii postavenou na našich dlouholetých zkušenostech.
Usilujeme o nalezení optimálního mediálního mixu, abychom dosáhli požadovaných výsledků kampaní, které jsou pro značku nejúčinnější. Díky tomu můžeme oslovit vašeho spotřebitele ve správném čase na správném místě.
Pracujeme se značkami, kterým věříme
Pracujeme se značkami, kterým věříme