Věrnostní programy

Vytváříme věrnostní programy na míru. Programy, které naše reklamní agentura nabízí, mohou být založené na sbírání bodů, razítek či samolepek za nákupy. Následné čerpání výhod za nasbírané body na celý proces navazuje. Programy věrnosti zákazníků zpracujeme od návrhu, přes zajištění průběhu akce až po určení cen a distribuci. V průběhu celého programu zajišťujeme technickou podporu a dokážeme akci podpořit i z hlediska marketingu.

Stanovení vhodného modelu

Stěžejní je určit vhodný model věrnostního programu, kde stanovíme základní proměnné a parametry. Abychom zvolili správně, potřebujeme znát především odpovědi na tyto otázky: Registrace bude probíhat online nebo na pobočce? Co budou zákazníci sbírat? Budou to razítka, body, samolepky nebo se budou odesílat SMS zprávy? Jaký je cíl akce? Jakmile máme odpovědi, můžeme začít. Celým procesem tvorby programu vás provedou naši specialisté a pomohou vám určit to nejlepší řešení.

Zajištění odměn do programu

Na základě rozpočtu určíme odměny, o které zákazník hraje. Umíme vybrat takové odměny, které zákazník vnímá jako vysoce hodnotné, avšak pro klienta je tato cena zároveň nízká. Právě zajištění odměn spadá do kategorie merchandising (reklamních předmětů) naší reklamní agentury. Samotné produkty včetně brandingu zajišťujeme my, pokud si zákazník nepřeje jiný postup.

Realizace a technická podpora

Součástí probíhajícího věrnostního programu je také technická podpora a pomoc s realizací během celé akce. Technicky akci zaštiťujeme, evidujeme body, rozesíláme získané odměny, spravujeme webovou stránku s propagací nebo registrační stránku. V neposlední řadě také poskytujeme support.

Vyhodnocení úspěšnosti

Jako u každé marketingové a reklamní kampaně je zapotřebí nakonec provést vyhodnocení úspěšnosti věrnostního programu. Součástí vyhodnocení je určení, zda byl cíl akce splněn. Nejčastěji se jako cíl určuje zvýšení obratu společnosti, příjem určité částky či zvýšení povědomí o společnosti prostřednictvím rozdaných dárkových předmětů. Z vyhodnocení se dozvíte, zda se akce povedla a zda byl cíl splněn, případně na kolik procent.