Mediální nákup a plánování

Pro nákup mediálních prostor využíváme silnou vyjednávací pozici reklamní agentury. Získáváme tak pro své klienty reklamní plochy a prostory za nižší ceny, než jaké jsou na trhu běžné. Naši mediální nákupčí pečlivě hlídají, kontrolují a vyhodnocují plochy vhodné k inzercím a další propagaci. Nedílnou součástí mediálního nákupu ploch je také plánování. Ve většině času běží více reklamních sdělení na několika místech najednou, což je potřeba také kontrolovat a zejména měřit jejich efektivitu v daném místě.

Mediální nákup

Dlouholetá zkušenost v oboru a nákupy médií ve velkém umožňují naší reklamní agentuře dobrou vyjednávací pozici u firem poskytujících reklamní prostor. Také budování mezifiremních vztahů je pro nákup médií důležitou činností. Ceny, které nabízíme klientům, jsou proto bezkonkurenční.

Mediální plánování

Mediální plánování je důležitou částí marketingu. Vhodným výběrem plochy a reklamního prostoru dokáží naši mediální nákupčí zajistit optimální cenu, zásah v plném rozsahu a oslovení cílové skupiny. Poměr cena a výkon zajistí pak klientům nejvyšší efektivitu a spokojenost.

TELEVIZE

Televize patří k plošným médiím, která stále oslovují obrovské masy lidí. Potřebujete oslovit rychle široké publikum? Naši odborníci pro vás najdou tu správnou televizní propagaci, aby byl výsledný efekt co nejlepší. Mimo reklamy v celoplošné televizi zajišťujeme také regionální, kabelové i satelitní vysílání.

RÁDIO

Své milovníky si dokáže získat i takto staré médium jako je rádio. Cestuje vaše cílová skupina hodně autem? Pak se toto médiu výborně hodí. Nákupčí naší reklamní agentury vám navrhnou tu nejefektivnější možnost propagace. Nejčastěji pracujeme s regionálními rádii, ale dokážeme se obrátit i na celoplošná.

OUTDOOR

V oblasti outdoorové reklamy se klientům nabízí široká škála možností. Odborníci na nákup médií dokáží zajistit jakoukoli reklamní plochu, kterou zrovna potřebujete. Může se jednat o billboardy, bigboardy, citylight, směrové tabule, reklamu v autobusech a MHD, reklamní plachty, lavičky a mnoho dalšího. V případě, že si nevíte rady s výběrem, navrhneme vám to nejvhodnější řešení na míru.

TISK

Tisk je v současné době dost opomíjené médium. Avšak i v dnešním digitálním světě má mnoho lidí radši tištěnou podobu časopisů, deníků, magazínů apod. Do tisku umisťujeme nejen klasickou inzerci, ale také PR články. PR články slouží především k budování vztahu se zákazníky. Pomocí vhodně umístěných PR článků dokážeme zvyšovat pozitivní vnímání vás jako odborníka v daném oboru nebo vaši značku jako hodnotnou, luxusní apod.

INTERNET

Možností reklam na internetu je široká škála. Podobně jako u tisku i zde používáme propagaci pomocí PR článků a klasické inzerce. Samotná propagace pak může probíhat na titulních stránkách různých webů, v aplikacích a hrách pomocí mobilní reklamy, v sms branách či portálech pro přímou rozesílku. Naši online odborníci vám poradí, jakou formu propagace zvolit a kam reklamu nejlépe umístit přesně podle vašich požadavků.